Stage Content Producer bij creatief bureau Studio Louter

Word jij enthousiast van geschiedenis, kunst en cultuur? Dan hebben we voor jou een stageplek als Content Producer om ons team te versterken in de periode september 2019 t/m februari 2020. Is deze inhoudelijk uitdagende stage bij een creatief bureau iets voor jou? Check de vacature en solliciteer!
Studio Louter: herinrichting Rijksmuseum Boerhaave

Functieomschrijving
De content producers vormen het inhoudelijk hart van het bedrijf. Een team van (kunst)historici doet redactiewerk, onderzoek en schrijft teksten voor films, tentoonstellingen en games.

Je draait mee als volwaardig lid van het interactieteam en je bent betrokken bij meerdere lopende producties van Studio Louter.
Je bent verantwoordelijk voor research op inhoudelijk gebied.
Je schrijft teksten.
Je houdt tijdens je stage minimaal één presentatie voor het hele team van Studio Louter over een onderwerp naar keuze.
Je draagt bij aan dagelijkse taken in de studio.

Functie-eisen
We zijn op zoek naar iemand met een relevante opleiding op academisch niveau. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift. Het is belangrijk dat je zelfstandig, enthousiast en precies bent en dat je goed bestand bent tegen de hectiek van een creatief bedrijf.

Arbeidsvoorwaarden
Stage- en reiskostenvergoeding, vakantiedagen. Duur stage in overleg, bij voorkeur minimaal 5 maanden.

Solliciteren
Interesse? Stuur je CV, motivatiebrief en een door jou geschreven artikel naar denise@studiolouter.nl. Voor meer informatie en vragen neem je contact op met Denise Schipper via bovenstaand mailadres of bel 020 6702044 en vraag naar Denise.

Over Studio Louter
Studio Louter is een internationaal georiënteerd creatief bureau in hartje Amsterdam. Studio Louter bedenkt, ontwikkelt en produceert ruimtelijke interactieve installaties en tentoonstellingen voor musea, instellingen en bedrijven. Ons werk is inhoudelijk, emotioneel en speels. Ons doel is bezoekers te betrekken door ze te activeren, te fascineren, en te raken.


Media


0 reacties

Leave a comment